Fogadd el azt, ki verseket ír Néked, A vallomása, felülmúlhat Téged. Fogadd el azt, aki sírni tud érted, Azt, aki mindig örülni tud Neked.

2011. január 29., szombat

Ha azért szeretsz




Ha azért szeretsz, mert látod a szemeimen, hogy szeretlek téged, akkor magadat szereted, nem engem. Mindegy ki, valaki szeressen, mert szereted, ha szeretnek. Ha azért szeretsz, mert hiszed, olyan vagyok, amilyet szeretnél, hogy ilyen az, akit szeretni tudnál, álmaidban is ilyen jött feléd, akkor csalódni fogsz, mert sokkal rosszabb vagyok, csak jobbnak mutatom magam, mert azt akarom, szeressél, bármi áron, ha kell azon is, hogy becsaplak. Ha azért szeretsz, mert mindent odaadok érted, lemondok érted családról, barátról, akkor is magadat szereted. Ha azért szeretsz, amilyennek bennem látod magadat, azt, amit a szemem tükröz feléd, amilyennek én látlak, ha általam önmagadat szereted meg, akkor ezért a szeretetreméltó látványért fogsz engem szeretni, akkor nincs a világon vetélytársam, akkor soha nem fogsz elengedni. Akkor számodra nélkülözhetetlen vagyok.

.kaktusz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése