Fogadd el azt, ki verseket ír Néked, A vallomása, felülmúlhat Téged. Fogadd el azt, aki sírni tud érted, Azt, aki mindig örülni tud Neked.

2011. január 7., péntek

A. J. Christian Ha lenne egy új életem



„Ha lenne egy új életem akkor
arra figyelnék, aki hallgat
s nem törődnék azzal, aki beszél;
akkor hallgatnék, amikor te megszólalsz,
s csak akkor szólnék, amikor nem beszélsz.
Ha lenne egy új életem, akkor
megélném azt, mi szívemben táncol,
s lenyelném azt, mi fejemben tombol;
akkor őszintén kimutatnám az érzéseimet,
s nem szégyellném megélni a tieidet.
Ha lenne egy új életem, akkor
megtenném azt, mit félek megtenni,
s elfelejteném azt, mit meg akarok tenni;
akkor nem szégyellnék tőled tanulni,
s nem akarnék neked papolni.
Ha lenne egy új életem, akkor
sosem várnék, azonnal cselekednék,
s nem aggódnék a következmények miatt;
akkor elfogadnám azt, mit az élet ad,
s enyém lenne a pillanat.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése