Fogadd el azt, ki verseket ír Néked, A vallomása, felülmúlhat Téged. Fogadd el azt, aki sírni tud érted, Azt, aki mindig örülni tud Neked.

2011. február 15., kedd

Nem baj a játék



Nem baj a játék. Amikor reális vagyok, akkor azt is tudom, hogy ez a játék, játék, de nem vicc. Tudod miből gondolom, hogy komolyan veszel, hogy komoly, amit mondasz, hogyha játszol is velem, azt is komolyan teszed? Hogy amikor biztos vagyok benne, akkor miért vagyok biztos? Mert igazából nem buli velem játszani. Miért is tennéd ilyen hosszú időn keresztül. Ha nem lenne igaz, amit mondasz, akkor nagyon unalmas lenne ez a játék. Az csak egy bolondnak lenne élvezet, és Te nem vagy az. Nincs bennem semmi, ami miatt érdemes lenne az idődet pazarolni rám. Nincs semmim, amire neked szükséged lenne, csak annyi vagyok, amit adok Neked. Ha csak játszanál, már rég rám untál volna, ráuntál volna a játékra, és hátat fordítottál volna nekem. Olyan lenne, mintha valaki éveket töltene egy általa tudott hamisítvány dicséretével.

.kaktusz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése