Fogadd el azt, ki verseket ír Néked, A vallomása, felülmúlhat Téged. Fogadd el azt, aki sírni tud érted, Azt, aki mindig örülni tud Neked.

2009. február 20., péntek

Keresem azt, aki engem keres




Keresem azt, aki engem keres,
Kellene az, hogy mindig szeress,
Hogyha fázom, és rosszat álmodom éjjel,
Velem legyen az arcod tiszta égő Fénnyel,
S én is ragyogok majd a csillagok hátán, a hold túloldalán,
Ott talán már vár rám Ő,
Akiről álmodtam, aki a sors nekem,
Akinek a sorsa lennék, igaz szeretetben,
Ahol magányom és az Ő magánya egybeért
És e Kettő egy lett, egy boldog Egyedüllét..


2 megjegyzés:

  1. Én keresem a célomat:
    célom engem majd megtalál.

    Én keresem a hitemet:
    a hitem is majd megtalál.

    Én keresem a szívemet:
    a szívem is majd megtalál.

    Keresem azt, aki enyém:
    ő is keres majd. Megtalál.

    Én önmagamat keresem:
    egyetlen lesz, ki nem talál.

    Én keresem az életem:
    életem egyetlen halál.

    Én keresem halálomat
    és életem majd megtalál.

    Szia Ernest
    Nagyon szépek a verseid,idézeteid!Gratulálok!
    Szerencsés és boldog lehet az, akit Te szeretsz...A szeretet és a szerelem vegyen körül .Kellemes hétvégét.
    BPT

    VálaszTörlés