Fogadd el azt, ki verseket ír Néked, A vallomása, felülmúlhat Téged. Fogadd el azt, aki sírni tud érted, Azt, aki mindig örülni tud Neked.

2011. április 27., szerda

Blogger díj-Képekben róllam



Nagyon kedves játek, és igazán nagyon ötletes. Egy játék amiben 10 dolgot kell magamról elmesélnem, mindazokról amiket szeretek, de nem akárhogy, hanem képekkel, fényképekkel illusztrálva.
Nos, össze szedem magam és megcsinálom az én képes beszámolót az én kedvenceimről :) Íme az én, tízes listám arról, hogy miket és kiket szeretek….
Lehet sokaknak meglepő!Jézus,mert hiszek benne,hiszem,hogy ő vezérli az életem!




 A családom,édesanyám,fiam,testvérem....


Erdély...a magas hegyek


A csodás naplemente

A vidám emberek

Tengerparti séta...


Virágok


A holdvilágos éjszaka


A kutyám,Alex


A női szépség


És még sorolhatnám….
Köszönöm szépen Magdi ezt az aranyos kis díjat!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Ernest!
    Lelked jóságát tükrözik a szép fotók és Isten iránti szereteted. Örülök, hogy ajándékul adhattam ezt a kedves bloggerdíjat:)
    Szeretettel. Magdi

    VálaszTörlés
  2. Tiszta szívemből köszönöm,nagyon kedves kis ajándék,örvendek neki!

    VálaszTörlés