Fogadd el azt, ki verseket ír Néked, A vallomása, felülmúlhat Téged. Fogadd el azt, aki sírni tud érted, Azt, aki mindig örülni tud Neked.

2010. október 22., péntek

"Ready For Love" Vol 1.-Készen állok a szerelemre





"Ready For Love" Vol 1.

I am ready for love
Készen állok a szerelemre
Why are you hiding from me
Miért bújsz el előlem?
I'd quickly give my freedom
Gyorsan adnám a szabadságomat
To be held in your captivity
Hogy a foglyod legyek


I am ready for love
Készen állok a szerelemre
All of the joy and the pain
Minden örömével és fájdalmával
And all the time that it takes
És bármeddig is tart
Just to stay in your good grace
Csak jó kegyelmedben(jóindulat) maradhassak
Lately I've been thinking
Nemrég gondolkodtam
Maybe you're not ready for me
Talán te nem állsz még rám készen
Maybe you think I need to learn maturity
Talán azt gondolod, érnem kell még
They say watch what you ask for
Azt mondják, vigyázz mit kérsz
Cause you might receive
Mert megkaphatod
But if you ask me tomorrow
De ha holnap kérdeznél
I'll say the same thing
Ugyanez lenne a válaszom

I am ready for love
Kész vagyok a szerelemre
Would you please lend me your ear?
Kölcsön adnád a füled?
I promise I won't complain
Megígérem nem panaszkodom
I just need you to acknowledge I am here
Csak valamit meg kell vallanom. itt vagyok

If you give me half a chance
Ha csak félesélyt adsz
I'll prove this to you
Bebizonyítom neked
I will be patient, kind, faithful and true
Türelmes leszek, kedves, hűséges és igaz
To a man who loves music
Egy férfinek aki szereti a zenét
A man who loves art
A férfi aki szereti a művészetet
Respect's the spirit world
Tiszteli a lélek szavát
And thinks with his heart
És a szívére hallgat

I am ready for love
Kész vagyok a szerelemre
If you'll take me in your hands
Ha kezeidbe helyezem magam
I will learn what you teach
Tanulni fogom, mit tanítasz
And do the best that I can
És teszem a tőlem telhető legjobbat

I am ready for love
Kész vagyok a szerelemre
Here with an offering of
My voice
My Eyes
My soul
My mind
Itt vagyok
A hangomat
A szemeimet
A lelkemet
Az elmémet felajánlva



Tell me what is enough
Mondd mi kell még
To prove I am ready for love
Hogy bebizonyítsam, készen állok a szerelemre

I am ready
Készen vagyok rá.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése