Fogadd el azt, ki verseket ír Néked, A vallomása, felülmúlhat Téged. Fogadd el azt, aki sírni tud érted, Azt, aki mindig örülni tud Neked.

2009. október 9., péntek

Nincsenek angyalok



sorsokban osztozom
vad tévelygő vagyok
vakon jött csecsemő
aki nem látott Napot
és vagy e világnak
vezére s bajnoka
a fénynek katonája
az igaznak indoka

hívj mindig engem
és csak magadba nézz
szépülő kép vagyok
ahogy elméd felidéz
s hogy közöm volt hozzád
most megköszönhetem
maradsz, aki voltál:
az én egyetlenem

ha volna is bennem
a boldogságra jog
nem élhetek vele
mert hitem meginog
rendet tenni jöttem
át száz sikátoron:
a főutcán a káoszt
nem fokozhatom

lángolnak a szárnyak
a könny forró viasz
nem tarthatsz meg engem
mert nem hozok vigaszt
nem vagyok jó hír
csak tetten ért remény
szél sodorta verssor
fennhéjázó erény
s ha nem felejtesz el
tán meg sem halok

Isten hozzád, világ
nincsenek angyalok

Kovács Ákos

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése