Fogadd el azt, ki verseket ír Néked, A vallomása, felülmúlhat Téged. Fogadd el azt, aki sírni tud érted, Azt, aki mindig örülni tud Neked.

2010. augusztus 2., hétfő

Dreaming58 : Mi vagy nekem





Elgondolkodtam mi is vagy nekem...
- a napom, az éjem, az álmom,
a rebbenés szempillámon,
a dobbanás szívemben,
az újjongás a lelkemben,
a szellő ami megsímít,
az öröm ami felderít,
a napsugár mely melegít,
csillagvarázs, mely felhevít,
az izgalom, mikor megvárlak,
a boldogság, amikor meglátlak
- Hát mindez vagy te énnekem.
mert te vagy nekem a szerelem -
Hát te vagy az életem...

2 megjegyzés:

  1. A szerelem álomszerű lebegés ég és föld között.
    Felhőtlenül kék ég a fényfátylas köd fölött.
    Falombok alatt rejtőzködő padra írt rovátka,
    melyben örök nyomot hagy az érzelmek fohásza...

    Nagyon szép versek, kedves Ernest!

    VálaszTörlés
  2. Pontosabban nem is lehetne megfogalmazni ezt a csodálatos érzést.Valóban,mintha lebegnénk,mintha egy mesebeli világban élnénk ahol minden szép és jó.Boldog lennék ha mégegyszer átélhetném ezt az érzést...

    VálaszTörlés