Fogadd el azt, ki verseket ír Néked, A vallomása, felülmúlhat Téged. Fogadd el azt, aki sírni tud érted, Azt, aki mindig örülni tud Neked.

2010. május 5., szerda

Árnyék vagyok a testeden,






Árnyék vagyok a testeden, szívedben, legrejtettebb gondolataidban, vágyaidban és képzetedben lemoshatatlanul. Átitatlak egészen. Behálózom egész lényed, érzed illatom a semmiből, érintésem bárhol, bármikor. Bélyeget égettem a szívedbe örökre. Soha többé nem lesz nélkülem egyetlen gondolatod, bármit csinálsz. Ha haragszol is valamiért, azt is Te hívod elő magadból hiányommal. Nem menekülhetsz önmagad elől, mert részeddé váltam. Árnyék és fény együtt jár. Ha én megyek tovább, Neked jönnöd kell, bármit teszel vagy gondolsz. Állj ellen, és csak a hiányom fog nőni...

Moonlady

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése