Fogadd el azt, ki verseket ír Néked, A vallomása, felülmúlhat Téged. Fogadd el azt, aki sírni tud érted, Azt, aki mindig örülni tud Neked.

2010. május 22., szombat

Míg benne vagy...







Míg érintem a fehér, puha selyemkezed
és zöld-arany íriszed csak nekem mosolyog,
míg ajkadnál a szíved beszédesebb
s a mosolyod körül felcsillan a csókod,

míg így tartasz forrón, szorosan átölelve
s néma éjlepelként borítod be testem,
míg csak körülötted kószál képzeletem
s a ki sem mondott szavad már ajkaidról lesem,

míg benne vagy a versem forró melegében
és visszanyerem általad rég elveszített hitem,
míg falevélként úszom csókod tengerében
hihetetlen boldogság járja át a szívem.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy találkozhattam itt tollam szülöttjével, kedves Ernő! Jól eső érzés! : )

    VálaszTörlés
  2. A vers tele van mély érzelemmel, tükrözi lelked szépségét és őszinteségét,nagyon közel áll hozzám...

    VálaszTörlés