Fogadd el azt, ki verseket ír Néked, A vallomása, felülmúlhat Téged. Fogadd el azt, aki sírni tud érted, Azt, aki mindig örülni tud Neked.

2010. január 18., hétfő

PATRICIA EMLÉKÉRE-ELHUNYT 2010.JANUÁR 17




Ki tudja hány perc vagy hány nap az élet?
De mielőtt életem véget ér,
lesz-e még alkalmam szeretni Téged,
eljössz-e egy nap majd szívemért?

Semmit sem várok, és semmit sem kérek.
Ha rólam álmodsz, megérzem Én,
de szívemben örökké várok, remélek
míg az órán a mutató mendegél.

S ha már nincs holnap, én attól sem félek.
Nem fáj a szív, ha már nem dobog,
de ma még itt vagyok... s ameddig élek,
szeretlek... míg a nap elrobog.

Gligorics Teréz - Amíg élek ...


Adagio in G minor by Albinoni




Patricia blogja:

http://www.patydora22.mlap.hu/



2 megjegyzés:

  1. Ezek a gyönyörű versek, méltó emlékek a szeretet oltárán, Drága Ernő.Láttam Őt a képgalériádon...nagyon fiatal volt...szomorúan érintett a hír.
    Őszinte részvétem, Drága Barátom!

    Együttérzően ölellek: Dana

    VálaszTörlés
  2. Hosszú szenvedés után,37 évesen,könnyekkel a szemében éjfélkor elhunyt.
    Nagy űr maradt utána...
    Nyugodjon békében!

    VálaszTörlés