Fogadd el azt, ki verseket ír Néked, A vallomása, felülmúlhat Téged. Fogadd el azt, aki sírni tud érted, Azt, aki mindig örülni tud Neked.

2008. október 16., csütörtök

Szárnyalni szeretnék



Itt ülök...s mégis szárnyalni szeretnék...kinyitni az ablakot és
elszállni messzire...messzire...a felhőkkel vad keringőbe kezdeni
majd egy hűvös csókkal búcsúzva újra a szél hátán
lovagolni...elpusztítani a kilométereket és csak repülni...repülni a
végtelenbe...de...mégis...amikor kitárom szárnyaim...nem
mozdulnak...s én zuhanok...valami
hiányzik...tudom...bármikor...bármikor amikor én szárnyalni
szeretnék lehúznak tollaim...mint nehéz súlyok nyomnak össze s én
szenvedek s roskadozok...ám mégis fent tündöklök a fényben...a lágy
szél simogatja arcom és cirógatja a hajam...mintha Te lennél a
szél...
S én ismét szélesre tárom szárnyaim...s hullnak a tollaim...olyan
aprónak érzem magam...de mégis oly nagynak...nagynak és
szabadnak...a szárnyaimat kitárva állok egy szikla tetején s nézem a
lenyugvó napot...minden fényes napsugár kényeztetve simítja
tollaim...s oly gyönyörű ez a pillanat...bárcsak velem
lehetnél...bárcsak itt állnál mellettem s Te simítanád tollaim...de
nem lehetsz most itt velem...hát én repülök
feléd...elrugaszkodok...s máris magasba emel a szél...mint egy apró
drágakövet szorongat markában s mégis úgy vigyáz rám mint a
legféltettebb kincsére...ez az a pillanat amiért érdemes élni...
S a szél fülébe súgok pár szót hátha ő hamarabb ér el Hozzád...hátha
az éjszaka sötétjében elér hozzád halk
vallomásom...//"//Szeretlek...//"//
Látlak...ott állok az ablakodban...látom ahogy alszol...az ágyadban
fekszel...s mégis valahol messze jársz...egy csodálatos álomban...s
oly jól esik nézni Téged...minden apró sóhajod...mint a legszebb
muzsika töri meg a csendet...minden apró mozdulatod megtöri arcod
bájtengerét...ahogy ott fekszel csendben...s álmodsz...valami
szépről...s én halkan odalépek hozzád...megsimítom arcod...lassan és
lágyan átölellek...de csak óvatosan...nehogy elriasszam a pici
álommanókat...akik édes álomnektárt csepegtettek ajkaidra...s
megcsókollak...hátha maradt ajkaidon egy kevés abból a finom
álommézből...s talán...talán az álmodban veled lehetek...s talán
együtt ébredhetek veled...s Te leszel az első akit reggel
meglátok...s Te leszel az utolsó tekintetem...s most behunyom a
szemem...s követlek...szép álmokat kedvesem..."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése