Fogadd el azt, ki verseket ír Néked, A vallomása, felülmúlhat Téged. Fogadd el azt, aki sírni tud érted, Azt, aki mindig örülni tud Neked.

2008. december 6., szombat

Mit érek Nélküled




Mit ér a szó,ha nincs ki hallja?
Zsibbadt a csend,a föld felett
Széttörik rajta hangtalan
Mit érek én már Nélküled?

Mit ér a szem,ha nem láthatlak?
Napfény helyett szürkület
Elrejtett Téged Kedvesem
Mit érek én már Nélküled?

Mit ér a vers ha nem olvasod?
Leírt szavak, csak bús szöveg
Nem érint mást csak lelkedet
Mit érek én már Nélküled?

Mit ér a könny ha csordul?
Nem hoz könnyebb éveket
Csak bánatból növeszt ágat
Mit érek én már Nélküled?

Mit ér a tűz ha elhamvadt?
Parazsa nem fűti szívedet
Nem őrzöd már,nem vigyázod
Mit érek én már Nélküled?

Mit ér a szív,ha ennyire fáj?
Kiért dobban,ha elveszett
Akit szerettem.
Drága Kincsem,
Mit érek én már Nélküled?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése