Fogadd el azt, ki verseket ír Néked, A vallomása, felülmúlhat Téged. Fogadd el azt, aki sírni tud érted, Azt, aki mindig örülni tud Neked.

2009. április 17., péntek

Mikor...


...
A Tavasz Ébredése_The awakening of the spring from Ferenc Vicze on Vimeo.

...mikor ablakot nyit reggel szívemre a boldogság, légy velem, mikor mosolyt rajzol szájszélemre a feléd reptetett gondolat, légy mellettem, mikor szabadságom táncra perdít és melletted tart, légy nekem, mikor fájón botladozom a hitetlenkedés útján, fogd kezem, mikor nem hiszem a szép szót, mert lelkem vérzőn élettelen, mondd még nekem, mikor végső dobbanását visszhangozza szívem, ne sírj értem, mikor ködbe vész porhüvelyem, csak emlékezz, hogy éltem, mikor utolsó érted hullt könnyem tovagördül a semmibe, mondd, találkozunk még mikoron Isten két fényes csillagot rajzol a sötétlő éjbe... Moha



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése