Fogadd el azt, ki verseket ír Néked, A vallomása, felülmúlhat Téged. Fogadd el azt, aki sírni tud érted, Azt, aki mindig örülni tud Neked.

2009. április 1., szerda

Repülni vágytál



Repülni vágytál,
kellett egy újabb trófea,
leigázott, kék égen lehess
büszke Adonisz…
hideg valód borostyánba dermedt
világa vonzott hozzád,
de te nem engem akartál…
csak álmaim,
szárnyaim…
Girhes csontjaidból csonkán nőtt
néhány pihe, de tollad egy sem akadt,
hiába erőlködtél, tested
földhöz ragadt,
jöttem én,
s te repülni vágytál,
ócska bóvlit szereztél, szárnyaknak hazudtad,
hittem, mert hinni akartam,
fogtam kezed, hogy magasba húzzalak,
nem értettem, miért oly nehéz,
hisz a légben minden súlytalan…
Leigáztad a kék eget, büszke Adonisz,
megtépázott tollaim között
magányom ordít arcomba,
repülni vágytál.

Fecske Panna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése