Fogadd el azt, ki verseket ír Néked, A vallomása, felülmúlhat Téged. Fogadd el azt, aki sírni tud érted, Azt, aki mindig örülni tud Neked.

2008. november 14., péntek

Halálomig szeretlek



Az énem egyik oldala még most is küzdött, kiutat keresve –

Veled, vagy nélküled, ez volt örökkön-örökké az egyetlen kérdés.

Nem tudtam akkor, és nem is akartam tudni, hogy hol van Ő, és mit érez ebben a pillanatban. De azt tudtam, a legmélyebben biztos voltam benne, hogy én nélküle nem tudok élni, és talán ezért hozott engem ide a sors: a kiúttalan halálba.
És ekkor megértettem, hogy ő adott nekem életet,ő adott erőt , ő volt az életem…mert őt szerettem. És talán még egy kis boldogságot is éreztem, hogy így halhatok meg, mert én érezve éltem, és szerettem…és szeretve száll a lelkem a túlvilágra. Ejthetnék könnyet érte, hogy nem lehet az enyém, hogy nem lehettünk boldogok ebben a földi életben.
Hogy talán soha nem szeretett annyira, mint amennyire én őt, és nem is fog soha többé....


Az Ő arcát látom, az Ő mosolyát, az Ő angyali szemét, az ő derűs tekintetét…és megszűnik számomra a világ, hisz érte éltem, s érte halok meg…és boldog vagyok, hogy halálom pillanatában az Ő arcát láthatom....
Lázálmomban valaki megfogta a kezem ... Nem láttam az arcát, de már nem is akartam, hisz én csak az Ő arcát akartam látni.... én csak mosolyogtam…mosolygok, mert éltem…és szeretve éltem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése