Fogadd el azt, ki verseket ír Néked, A vallomása, felülmúlhat Téged. Fogadd el azt, aki sírni tud érted, Azt, aki mindig örülni tud Neked.

2008. november 15., szombat

Nem értem



Az idő begyógyítja a sebeket, - gondolják sokan -,s az idő múlásával enyhül fájdalom, szelídül szerelem....
Velem mért történik mégis máshogyan?Magam miért szaggatom?Tudnom kell, mit nem lehet?
Mért keresek mindenben értelmet!Kérdések hadakoznak bennem ...
Temetetlen halott ezért most a lelkem...mert mi történt?
SEHOGY SEM ÉRTEM!
Múlik az idő,mégsem enyhül fájdalom,mégsem múlik a szerelem.
Lelkemet szaggatom,nincs kitől kérdjem,...miért vérzik mégis szívem?
Talán érted? Talán értem? Talán értünk? Nem értem...nem értem....

Nagyon rossz a lelki magány ...Most lenne szükségem "erős karodra", "mellkasodra", ahová odabújhatnék!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése